Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Βρακιά Τέλος


Τι χασούρα και δαύτη? Ρε δεν με νοιάζει.. Δεν.
Ξύπνααααααα... Αν με πέρασες χαζή είναι επειδή έτσι θέλω. Εγώ το θέλω οχι εσύ. Εγω.
Και αν φοράς πάνα δικαιωμά σου. Αυτή θες εσυ και την φοράς. Εσύ.
Αυτό δεν πάει σε εσένα. Πάει όμως και σε εσένα και σε εσένα.
Ναι και σε εσένα που δεν νομίζεις οτι πάει... Ρε σου πάει.
Και σου πάει μια χαρά.
Μην δίνεις το βρακί σου φίλε, μην. Θα στο πάρουν, θα στο χέσουν και θα στο δώσουν τριβοντάς το στη μούρη σου. Και εσυ? Εσυ θα το παίζεις για μια ακόμα φορά σαν να μην τρέχει κάστανο. Γιατί? Γιατί μπορεί και όντως τελικά να'σαι η ταμπέλα του μαλάκα που σου φόρεσαν. Και στο κεφάλι σου φωνάζεις "ΣΚΑΣΕ!!!".
Και εσυ συνεχίζεις φίλε μου να με περνάς για μαλάκα.
Ψάχνεις κορόιδα? Θέατρο του παραλόγου? Ηρθες στην λάθος παράσταση λοιπον.
Βγάζεις τον κάθε κομπλεξισμό σου με τον χείριστο τρόπο πάνω σε αυτούς που σου ξηγούντε σπαθί??? Σοβαρά τώρα ε? Και αποκαλείται και τάχα μου αυτο πως?
"ειλικρίνια"? Μπας και αποκαλείται "ρε δεν παμε καλα"??? Καθόλου.
Κακά υφάκια. Κακές ματιές. Τα'χω δει και εχω σιωπήσει. ΕΛΕΟΣ.
ΦΙΛΕ μην φιλάς εκει που χέζεις και μην χέζεις ομως εκει που φιλάς.
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ. Τι έχει συμβεί ρε παιδια? Κουνάω το κεφάλι μου μπας και νιώσω οτι οκ δεν το ζω ειναι ΛΑΘΟΣ. Χαμπάααααααααρ! Κανείς.
Γελοιότητα πλεον.
Δεν θα μπω στο τριπάκι σου. Σε κανενός. Για κανένα λόγο.
Ούτε το κεφαλάκι μου πουρέ. Οχι. Δεν θα παρω, ευχαριστώ.
Βλέπω, αντιλαμβάνομαι.... Απλά το φάουλ μου είναι οτι σιωπώ!
Μπας και. Μπάς και χαμπαριάσει κανεις άνθρωπος μόνος του.
Καταντάει εξανλητικό. Με πιάνεις?
Σαν πολλά κλειδιά δεν πήρες? Ε, τι λες?
Σαν τίποτα δεν δίνεις? ΤΙΠΟΤΑ. Και θες και άλλα.
Χμμμ... Εκμετάλευση? Τάχα δεν καταλαβαίνω? Δεν παίζω έτσι, σορρυ.
Εκτίμηση μηδέν. Οχι. Οχι αλλο πως το λενε?
Δείξε κάτι. Οτι νιώθεις και οχι αλλο τάχα μου και καλα.
Πάει ξεθώριασε αυτο. Πέρασε η μπογιά του.
Είπαμε αυτό δεν πάει σε εσένα ούτε σε εσενα.
Πάει και σε εσενα όμως. Ακόμα και σε εσενα. Αντιλαμβάνεσαι?
Οχι? Δεν πειράζει. Δεν χρειάζεται. Αφου δεν το'κανες ως τώρα... Τώρα?
Αν μυγιάστηκες, θα΄χεις τους λόγους σου. Κράτα τους. Μελέτησε τους κιόλας.
Αλλα εγω απο μελέτη μπουχτησα. Νησάφι.
Χαθήκαμε όλοι στη μετάφραση γιατι δεν ακουμε. Δεν νιώθουμε.
Δεν βλέπουμε. Μόνο κοιτάμε. Χάνοι.
Γαμωεγωισμός. Το πετσί μας και η πάρτη μας.
Α ρε μανούλα μου, καλά τα'λεγες εσυ. Δίνεις ψυχη (βλ. βρακί) και σε "πατούν".
Ε πάρτο και αλλιώς λοιπόν. Βρακιά, τέλος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου